8 juli - avundsjuk på farmor

2012-07-08 @ 18:29:31
1. I'm drunk, I suppose
Nu händer det. Farmor har bestämt sig för att flytta, efter typ 5 års velande fram och tillbaka ("kanske ska vänta till sommaren, kanske ska vänta till hösten, kanske ska vänta till våren...") och 50 år i samma hus som min farfar byggt, så ska hon alltså flytta in till lägenhet i Kalmar. Huset är sålt, och idag följde jag med farmor och min faster till nya lägenheten för att plocka upp porslin och kolla hur den såg ut.

Kan ju säga att jag är galet avundsjuk - visst kommer det ju bli att jag bor där då och då, men fasen vad jag vill ha en sån lägenhet nu till mig och Christopher! Fräsch trea som är så jäkla lagom, ÅÅH haha jag vill ha ett fast jobb nu så vi också kan flytta, helst till samma område. Höll ju på att svimma när hon sa att det var vanliga hyreslägenheter, trodde ju det var insatser liksom....

Aja. Nu är jag skittrött egentligen och hade velat ta mig en liten powernap, men mannen kommer nog hem snart om nån timme så lika bra att jag duschar osv så jag kan ses sen. Vinkelivink!



[här skulle det varit bilder men mitt internet ville inte ladda upp några såna idag tydligen.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0