5 juli - jag lever!

2012-07-05 @ 21:40:06
1. I'm drunk, I suppose
Hej kitties! Jag får börja med att be om förlåtelse för min frånvaro här på bloggen - det har inte blivit mycket bloggande de senaste veckorna och jag är ledsen för det.

För det första så hände det en del privata saker som var ganska jobbiga som gjorde att jag la bloggandet på hyllan - bland annat så blev min och Christophers fina kisse Diva påkörd och finns inte längre hos oss. R.I.P Divan...



Den bättre delen av den historien är att mammas honkatt hade kattungar på gång, så vi väntade spänt på att de skulle komma till världen då vi känner att det blir för tomt att leva utan katt. Så för ganska så exakt 6 veckor sedan föddes det en liten tjejkissebebis (ja, endast en!) som just nu provisoriskt heter Harry-Hassan tills vi kommer på nåt roligare, hahahaha!


Sista saken att beskylla mitt glesa bloggande på är att vi har haft en del problem med internet, vi har endast kunnat samsas om min telefon och det är ju inte så jäkla snabbt. Men fibernät har installerats i vårt hus, och fast internet är på gång! Så håll ut mina vänner, det finns ett ljus i tunneln!

Annat värt att nämna är att jag numera jobbar lite extra på Hamnkaféet i Kalmar, där jag trivs som tusan och förhoppningsvis kommer få jobba en del i sommar när det behövs.

Det är allt ni behöver veta just nu. Nu kör vi igen - emofilten är uppe och igång igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0