13 november - keep your head up gorgeous, they'd love to see you fall

2012-11-13 @ 20:53:13
1. I'm drunk, I suppose
 
Bjuder på en gammal bild från ajfånen, då detta är mitt allra vackraste jag!
 
Iall fall - inte fått särskilt mycket gjort av det jag skulle idag. Åkte till mor, handlade, men inte så mycket mer än det! Blev vansinnig som ett djur när jag skulle åka hem.... Bussen från Dalen var 10 min sen, och jag insåg redan när vi åkte ut ur Lindsdal att denna nya busschaufför med flaskbottnar till brillor inte skulle hinna in till Kalmar tills tåget skulle gå. Tog fan en halvtimme från Lindsdal, och 10 min försening på det. Helvete. Fick ta en buss istället, och fick då sitta och skämmas över att min grillade kyckling i matkassen började lukta i halva bussen samtidigt som jag oroade mig över glassjäveln som då inte hade sett en frys på typ en och en halv timme. PLUSSSSSS att min telefon laddade ur. Balle. Allt var rookie-busschaffisens fel.
 
Har nu avnjutit god mat, ska hugga in på glass och sen dra igång Grimm med Figge-busen på magen. Börjar tycka om den där katten mer och mer, haha han är så mammig! Världens separationsångest har han med, blir jätteledsen om Zhantos går ut så då söker han tröst hos mig. Och råkar jag vara instängd på toaletten eller i köket och lagar mat så står han utanför och piper tills man kommer ut. Stackaren, haha! Men han är så mysig så det gör inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0