13 november - naken video

2012-11-13 @ 22:29:31
4. Musik
 
 



Haha åh. Kan absolut föreställa mig själv svänga mina lurviga till den här låten. Vill ni titta på videon så får ni pluppa upp den på Tuben istället, inte för att den innehöll nakna damer och män som skuttar runt utan för att hela videor ser så fula ut i inlägget, HAHA. *ytligbloggarE*

På tal om naket så svängde jag, mor och Mats in på biblan i Lindsdal idag och väntade lite på min buss för det var så kallt ute. Tog en kik efter "50 nyanser av honom", när bibliotekarien plötsligt frågade om vi ville ha hjälp. Mamma var ju ute efter ljudboksversionen, och jag vet inte hur det gick till men någonstans missuppfattade bibliotekarien oss lite och plötsligt hade vi reserverat upp oss på alla tre böckerna, både i bokform och på ljudbok. "Nu får vi ju hoppas att de kommer i ordning också eller alla samtidigt. Fast det gör nog inget om man börjar läsa bok nr två först", log hon när vi gick. "ELLER" tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0