14 november - fruktansvärd dag på gymmet

2012-11-14 @ 19:42:20
1. I'm drunk, I suppose
Tog upp träningen idag igen, och helvete jag ska aldrig mer göra ett uppehåll. Fyfan så jobbigt det var! Presterade riktigt uselt, och dessutom var det skitmycket folk idag så man nästan fick stå och köa och BLÄ - det var ingen rolig gymdag. Men nu har jag satt igång ialla fall. Ser fram emot helgen:

Fredag: Näsya gympass med mamma, Hansa City innan på dagen
Lördag: Björn Rosenström på Sandra med Madde, för hon ville gå och bjuder mig som en förtidig födelsedagspresent, HAHA tidigaste presenten någonsin tror jag! Men jag peppar! Av nån anledning så kan jag ju flertalet Rosenström-låtar utantill, troligen är det väl för Frida L gick runt och sjöng på alla hans låtar i typ mellanstadiet så man till slut lärde sig dem hahaha!


Har förresten fortfarande inte hört nåt från min handläggare på AF. Värdelöst. Och denna gången tänker jag faktiskt inte höra av mig igen, tycker liksom inte att det är jag som ska behöva jaga dem när det är jag som ska ha hjälp.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0