19 november - tillbaka efter helgen

2012-11-20 @ 00:29:22
1. I'm drunk, I suppose
Hallå i holken! Då var det måndag igen. Inte för att det spelar särskilt stor roll för mig egentligen då jag är "ledig" varje dag pga brist på arbete. Hur har er helg varit då? Toppen? Botten? Min har varit både och (OJ OVANLIGT AMANDA du är ett vandrande hormon-monster), men som vanligt så utelämnar vi det tråkiga och tar bara upp det roliga istället för det är ju faktiskt mycket.... roligare?!


I fredags var jag ju som sagt med min kära mor på Hansa City. Då såg det ut såhär:
 
  
Två oskarpa bilder på mor min, som jag tvingade göra fula grimaser. Vi köpte ett sexpack chokladbollar på IKEA och så satte vi oss och åt upp dom på en bänk. Sen skulle vi åkt och tränat. Men det orkade vi inte. Så vi gick iställer runt hela Hansa i butiker och kollade och pratade och skrattade jättemycket. Var så kul att få umgås sådär igen med mami, vi gör det alldeles för sällan! Har varit sjukt mammig nu på senaste, vill typ fälla en liten tår varje gång jag tänker på henne?! :') Åh lilla mamma. Älskar dig så mycket! <3

I lördags så stack jag till stan rätt tidigt och mötte upp Madde, saknat den kvinnan! Christopher har nu börjat skämta om att vi är lesbiska så mycket som vi hör av oss till varandra nuförtiden, "Jag svär att du är lebb!" HAHAHA. Mycket roande tycker vi men ej sant. Hur som så åkte vi även förbi farmor och käkade kroppkakor där med pappa, bror och A. På kvällen väntades förfest hemma hos Madde med hennes systrar innan vi drog in till stan och för att kolla in Björn Rosenström som spelade på Sandra. Hade en toppenkväll faktiskt, och tack snälla Maddelajn för du bjöd! <3 Jag gottgör tusen gånger om sen när jag får chansen haha!

 
 
Och typ tio minuter efter denna bilden så blev besvärelsen stor när en snubbe som var två meter hög och typ lika bred bestämde sig för att limma på en brud som stod längst fram. Kul för honom men inte för oss som inte såg ett skit bakom honom. Sen la han värsta äggprutten som var något av det värsta jag känt i stinkväg, och sen gick vi därifrån och satte oss istället. Tack långa killen. Tack.
 

Har haft mysigaste dagen idag! Mannen väckte mig vid typ sju av nån anledning, men vi låg och kollade på Vakna med the Voice och jag fick frukost på sängen! Bästa <3 Och sen har vi faktiskt bara suttit i sängen hela dagen och pysslat med allt möjligt - spelat, surfat, kollat film, gosat, ätit och jag har börjat läsa "50 nyanser av honom" för Maddes syster Maria var så himla snäll och lånade ut den till mig! Snart utläst dock, hehe....
Imorgon ska jag iväg igen. Då ska jag baka tårta med farmor och sen fira Isak som fyller år och även pappa som fyllde för nån vecka sen. Lär bli mys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0