22 november - Simsdejt med Sofie

2012-11-22 @ 13:32:56
1. I'm drunk, I suppose
Holaaaa! Åh jag längtar helt sjukt mycket till julen nu. I år är jag faktiskt positivt inställd, jag ska vara hos mamma och Mats och jag känner på mig att det kommer bli jättemysigt. Frågade om mannen ville följa med, men han skulle vara med sin familj och det förstår man ju att man inte vill bryta sina traditioner sådär liksom. Längtar jättemycket ialla fall! Julpynt, fina kläder och en fin gran. Ska göra massor av julgodis! Och sen ska man ligga hela annandagen i soffan och livnära sig på julmust och Aladdin-asken. Kommer bli asum!
 
 


Nu ska jag däremot hoppa in i duschen och göra mig iordning lite, ska nämligen iväg till Sofie nu i eftermiddag och spela Sims i några timmar! Hörs sen puddingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0