23 november - arg på datorsatan

2012-11-23 @ 00:53:33
1. I'm drunk, I suppose
GRRRR. Började bygga på ett hus i Sims när jag var hos Sofie idag, och när jag kom hem så fortsatte jag att bygga... Plötsligt bara dog datorn?! Hade suttit nästan två timmar liksom, och inget sparades ju såklart. FAAAN. Startade upp spelet igen ialla fall och gjorde om det mesta som försvann (tack och lov inte så jättemycket ändå), men sen tröttnade jag så ska gå och sova nu. Imorgon ska jag skruva isär datorhelvetet och rengöra den så fläkten kan andas normalt.
 
Annars har dagen varit bra! Slänger därför upp en bild från tidigare idag som kan bevisa detta. Godnatt barn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0