23 november - dagsutflykt

2012-11-23 @ 19:16:16
1. I'm drunk, I suppose
Inte fått mycket gjort i denna dag, inte.



Roligaste som hänt idag är:

- Vaknat av att det borrades nere i tvättstugan (igen) kl 08.

- Spelat Sims 3 (äntligen fått ordning på husjäveln)

- Försökte skruva isär min dator för att rengöra den från damm, men upptäckte att tre skruvar var av pyttemodell och vi har ingen sån liten mejsel. Skruvade tillbaka alla skruvar igen.

- Åkte till Ålem bara för att de har ICA-butik och för att de har billig kattmat. På hemvägen råkade jag hoppa på fel buss och kunde hamnat i Timmernabben om jag inte hoppat av vid E22:an, dessvärre fick jag vänta i en kvart på att en ny buss skulle komma. Och att stå ensam i mörkret ute vid Ålem E22 är ingen höjdare vill jag lova. Tur det bara var en kvart liksom.
 
- Fått en jätteliten fiol av mannen (se bild). Så liten att den inte ens syns. Finaste gåvan jag fått!
 
Mini-fiolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0