23 november - nu får det bli ändring

2012-11-24 @ 00:22:59
1. I'm drunk, I suppose
Känner att jag måste ta itu med min foto-torka snarast. Detta duger inte längre. Minns hur jag höll på förr och tog massor av självporträtt - egentligen inte för att man är egenkär som många vill tro utan snarare ett sätt att förmedla känslor på exakt det sättet jag vill förmedla dem. För mig fungerar det inte att fotografera någon annan, typ en kompis, och be hen stå si eller så. Bilden finns redan i mitt huvud liksom och fotograferandet blev liksom min ventilationskälla. Jag saknar verkligen det där.
 
Måste hämta mitt stativ hos pappa imorgon och sen sätta igång, nu är ju den bästa årstiden att ta utomhusfotografier enligt mig. För en fattig hobbyfottograf som mig, som inte har råd att investera i dyr utrustning så får man förlita sig enormt på ljuset som finns. Så imorgon - då jävlar! Ska sätta kameran på laddning direkt faktiskt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0