25 november - filmtime

2012-11-25 @ 12:25:00
1. I'm drunk, I suppose
 
Jag vet inte om jag är dålig eller så, men jag har faktiskt aldrig sett "The Nightmare before Christmas"..... HAR DOCK ALLTID VELAT?! Minns ni de där små reklamerna med filmsnuttar ur kommande filmer som alltid visades på VHS:erna när man kollade på film när man var liten? Jag tror det var på min Lejonkungen-VHS som denna reklamen var med, och jag tyckte alltid den såg så spännande ut! Och han pratade så gulligt, haha! Men jag vet inte hur bra jag var på att framföra önskningar då till mina päron - jag fick den aldrig ialla fall och har nu i vuxen ålder tagit mig i kragen och faktiskt planerat att se den.
 
Så det ska jag göra nu.
Så vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0