28 november - jobbsökande

2012-11-28 @ 16:44:00
1. I'm drunk, I suppose
Blev ingen uppdatering igår då det var full rulle hela dagen. Inne tidigt i stan, väntade på Madde på Baronen (dvs satt på en bänk och spelade "Shoot Bubble" i 45 minuter), sen åkte vi till Arbetsförmedlingen på Drop-in. Tog massa lappar med jobbannonser, och pratade med en jättetrevlig och positiv handläggare - stoppa pressarna, alla är tydligen inte drakar!
 
Lämnade tillbaka "50 nyanser..." till Madde, och fick bok nummer två med mig hem. Sen var jag på stan med mamma en sväng innan jag åkte till farmor och åt upp hennes Geisha-choklad och hämtade julsakerna. Kartellen var med i lurarna hela dagen.
Och idag har jag tvättat och städat. Kul liv. Har nyss sökt 5 jobb också, ska eventuellt söka två till också men måste ha ett bloggavbrott kände jag, och laga mat med. Snälla ni, håll tummarna för att jag får ett jobb nu för såhär kan man fasen inte ha det längre....
 

Känner typ såhär. Vill ha ett jobb nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0