3 november - älskade lördag

2012-11-03 @ 12:25:28
1. I'm drunk, I suppose
Kan knappt beskriva med ord hur skönt det känns med lördag och helg i allmänhet. Jag som är en typisk hemma-människa uppskattar ju mina lediga dagar enormt mycket. Det är viktigt för mig att vara hemma, helst så mycket som möjligt för det är där jag trivs bäst! Speciellt när jag kanske haft mycket att göra den senaste veckan, som denna: stigit upp vid 05:00 varje dag och sen haft fullt upp hela dagen fram tills jag kommer hem vid kl 19:00. Då väntar småplocket, matlagning, disk och skolarbeten som skulle göras. Sova tidigt och sen upp samma tid dagen efter. Det blir lite påfrestande, ialla fall för mig. Är medveten om att det är så det kommer se ut i princip jämt sen när jag fått ett jobb, men då får man ju ialla fall en lön!

Så nu har jag käkat frukost i typ en timme (yoghurt, smörgåsar och kaffe), kollat lite bloggar och sådär. Ska ta dagen som den kommer idag, så himla skönt! Diska lite, rensa kattlåda och mata katterna är de enda tråkiga grejerna jag ska göra idag, sen ska jag bara kolla serier, kanske spela lite Sims, planera käk, tända ljus ikväll och mysa i pyjamasbrallor. Bästa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0