30 november - jaha, så var det med det

2012-11-30 @ 22:00:00
1. I'm drunk, I suppose
Pratar ju om min skinnjacka, naturligtvis. Minns ni att jag skrev för bara typ en vecka sen att jag skulle trotsa detta med vinterjackan för det inte var okej att plocka fram den redan i oktober, och därför gå tillbaka till min skinnjacka fram tills snön kom BARA för jag känt mig ful och tråkig hela hösten? Well... Det blev ju långvarigt liksom haha.
 
OHWELL, det kommer en ny tid för dig min älskade vän i skinn! Tråkigt bara att vi skulle skiljas åt så snart efter att jag tagit fram den igen. Men eftersom det ligger snö nu och vi träder in i december imorn så känns det ändå okej, det känns lugnt att dra fram michelin-jackan nu. Man vill ju inte frysa sådär mycket faktiskt.
 
 
(Lufsar förövrigt runt i uppsatt hår VARJE DAGJÄVEL numera bara för min utväxt är så brutalt äcklig att jag knappt står ut med att kolla mig själv i spegeln. Och jag som hatar att ha håret uppsatt - ont i hårbotten, mina bebishår syns och hela pannjäveln blir typ enorm?!  Det enda negativa med att ha svart hår och egentligen vara mellanblond: utväxten blir så fruktansvärt tydlig. Dröjer ytterligare 12 dagar tills jag har råd att lägga pengar på det. Då ska det bli en ordentlig genomfärgning.)
 
 
(Och ja, tycker om att posa på toaletten inne på AF.....)

(Tycker också om, paranteser.............)

(.)

(Hatar dock rosa mobilskal och rosa överhuvudtaget. Påminn mig om att jag ska köpa ett nytt efter jul)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0