5 november - mysdag i dalen

2012-11-05 @ 23:54:36
1. I'm drunk, I suppose
Så himla mysigt att komma hem till mamma igen, bara om det är för en natt. Få lite käk, få sin tallrik bortplockad och framförallt PRATA. Prata om allt mellan himmel och jord. Det som är så skönt med min mami är att vi kan prata om i princip allt, och är jag orolig eller ängslig över saker så behöver jag oftast bara prata lite med mamma om det så går min oro oftast över.


Ikväll har vi varit och handlat i den kaosartade ICA-butiken som just nu bygger ut, lär säkert bli fint när det är klart men nu är det ju förjävla rörigt. Sen har vi kollat på ny taklampa på internet, skruvat upp en annan lampa i köket och jag har beundrat deras nya tapeter. Druckit kaffe, och mår nu illa av koffeinet (standard, bara att härda ut haha). Pratat, pratat och pratat. Gosat med Felix-katten som nu är uppe i en storlek likt en mindre hund. Gissar på minst 6 kilo, ska försöka komma ihåg att väga honom imorgon så vi kan få exakta siffror för han är helt sjukt fet nu haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0