1 oktober - mot stan och mami

2012-10-01 @ 14:36:00
1. I'm drunk, I suppose
 
Äntligen blir det av, haha! Nu har jag haft en veckas slappande, men nu är det dags att skärpa till sig och bli lite nyttig innan jag får diabetes av allt socker. Såg att Molly Sandén nyligen hade kollapsat, och då upptäckte de att hon hade diabetes typ 1.... Alltså sånt där skrämmer mig för då fattar man att kroppen till slut säger ifrån. Nu vet ju inte jag egentligen orsaken till just hennes diabetes eftersom det kan vara många olika saker, men eftersom jag äter så jävla mycket godis och skit så får man ju sig en tankeställare. Jag som är så hypokondrisk också, haha inbillar mig ju de galnaste sjukdomarna.

Så nu ska jag sätta igång och röra på fläsket tillsammans med mami! Vi ska bara lösa kortet idag och sen boka in en träningstid senare nu i veckan med en coach så jag kommer igång ordentligt, herregud jag är nästan rädd inför detta pga det för jag har ju nästan aldrig rört på mig i hela mitt liv. Men nånstans måste man ju börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0