1 oktober - totalt insnöad

2012-10-01 @ 23:41:57
1. I'm drunk, I suppose
 
Ja asså jag är ledsen men såhär ser det faktiskt ut i mitt liv nu, haha! Ber om ursäkt om det blir väldigt mycket om The Sims, men jag tycker det är så roligt när man hittar tillbaka till gamla intressen och blir totalt insnöad. Saknar tiden när man var yngre och verkligen kunde gå upp i saker och ting, som mitt Sims-spelande - herregud, då var det inte nyttigt kan jag säga! Satt och dagdrömde i skolan och kladdade i mina böcker, gjorde ritningar till hus och skrev listor på förnamn och efternamn till mina familjer, hahahaha! Sen skyndade jag mig hem för att spela och gick knappt ut på en hel sommar så mina kompisar fick våldgästa mig och dra mig ifrån datorn för att följa med dem ut. Galna tider, men saknar hängivenheten man hade.

DÄRFÖÖÖÖÖÖRRRR är det så kuuuuuuul nu EHEHEHHEHEHHE.
 
Btw, roligare inlägg nu när jag gör roligare bilder?! Det tycker åtminstone jag. Verkligen saknat Photoshop, har ju haft GIMP fram tills nu nyligen och visst, det funkar ju bra men det är långt ifrån samma sak. Är dock ringrostig för man glömmer ju direkt om man inte håller på med det regelbundet, men det torpet ska vi nog få ordning på.
 
Brb / spela sims tills jag somnar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0