11 oktober - tjena, knappt bra dag eller?

2012-10-11 @ 19:21:54
1. I'm drunk, I suppose
Igår var jag död. Idag var jag mindre död. Min plan om att gå och lägga mig tidigare igår gick i stöpet direkt när jag kom hem - då väntade diskberg och andra roliga vuxensaker innan jag kunde gå och sova. Satt på handledarkursen till körkortet halva kvällen igår, det var dock kul och vi fick ju smörgåstårta - klart det var kul då!
 
Men idag var jag inte lika trött ialla fall! Ikväll ska jag åtminstone tagga snarklådan TIDIGT, senast nio. Okej, halv tio. Men inte längre än så! Lär väl säkert vara trött snart ändå, fläskade lite på gymmet i eftermiddags med mami. Har blivit så sjukt stel i axlarna/nacken efter passet i lördags, jag är ju typ alltid spänd i de partierna men nu har det nästan varit jobbigt. Kändes lite bättre efter idag, men skulle nog behöva en rejäl massage... Får muta mannen, men han knådar ju så jävla hårt!
 
Aja, nu ska jag käka färdigt. Ja jag äter när jag bloggar.... Sen ska jag svepa runt lite på intranätet och kika efter någon serie att kolla på nu innan jag går och nanar. Ska försöka pilla ihop lite skojigare inlägg men lär bli rätt snålt nu denna veckan tills jag kommit in i mina nya rutiner, och inte är sådär dödstrött då jag bara vill skjuta en snarkpil på mig själv och sen krascha i sängen direkt när jag kommit hem höhö. HÅLL UT MINA BARN.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0