12 oktober - hemma idag

2012-10-12 @ 20:57:00
1. I'm drunk, I suppose
Var inte i skolan idag, kände mig verkligen inte pigg... Steg upp ialla fall men kände sen att det inte gick så jag stannade hemma och vilade upp mig. Mår så konstigt till och från hela tiden, känns som att jag tjatat om detta i flera veckor nu men jag fattar inte vad det är med mig... Bara så förbannat trött hela tiden, trött och har ingen energi till speciellt mycket. Är jag ledig så åker jag kanske till gymmet, sen är jag dödstrött och vill bara hem utan att hitta på något mer. Likadant om jag jobbat, varit i skolan eller träffat en kompis - pallar de timmarna det tar (ibland knappt det ens), och sen är jag helt slut och vill bara hem och ta det lugnt och vila upp mig.
 
Just denna veckan har jag sovit lite dåligt för det blev så mycket med skolan (körkortskurs och gymmet + att jag kommit hem sent med tåget pga allt det) men annars så sover jag ju helt överdrivet mycket. Somnar alltid på bussen/tåget hem. Kan utan problem sova 12 timmar i sträck. Inatt liksom - somnade 21:30, gick upp vid 06 någon gång, somnade om 07:30 och sov till 13:00 typ. Vad blir det, 13 timmar i runda slängar? Och då kan jag fortfarande känna mig trött och slö. Jag vet att man kan sova för mycket också, men jag har testat att sova mindre också och det blev knappast bättre haha. Får väl helt enkelt inse att jag troligen lider av någon sjukdom och att jag behöver medicieras för resten av mitt liv.
 
Har alltså inte gjort så mycket idag. Spelat Sims. Lagade mat. Upptäckt att Hanna Widerstedt spelat en karaktär hela tiden? Ja vad säger man om det... Antingen så var det hennes enda sätt att komma ur det hörn hon målat in sig i med alla skandaler, eller så är det helt enkelt sant och då blir det ju lite häftigt. Dock är hon nog inte riktigt som hon ska vara i vilket fall, för vem pallar egentligen spela en sån extrem karaktär som hon gjort i nästan ett år...?
Läs mer om det HÄR.
 
Nu ska jag spela. Sen sova - ladda upp mig, har planerat gymmet imorgon med mamma men vi får väl se om jag orkar. Å andra sidan kan det ju vara nyttigt, och jag kan ju inte sitta hemma heller och ruttna bort som ett gammalt musée-föremål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0