14 oktober - sjukaste Sims-upplevelsen

2012-10-14 @ 17:13:53
1. I'm drunk, I suppose
 
 
 
Ursäkta mitt nörderi. Men hade sjukaste Sims-upplevelsen på länge idag!
Spelar ju Övernaturligt, och varje kväll när det blir fullmåne ploppar det upp zombies ur marken i ett blått litet rökmoln (se sista bilden), och så står de där och gör äckliga ljud och försöker anfalla en om man går ut och är sysslolös haha.
 
ANYWAY. Det blev natt, och ovanligt många zombies ploppade upp i min trädgård. Plötsligt ser jag att de dragit fram värsta bandaren och står och dansar bakom mitt hus?! Så jävla roligt, haha! Efter bara en kort stund så kommer det flera konstiga ljud, och jag upptäcker att TRE av zombiesarna dör av ålderdom. Samtidigt. Mitt i alltihop kommer liemannen och ska förvisa dem till varsin gravsten, resterande överlevande zombies dansar vidare... Ja vad säger man? Det händer bara i The Sims, haha! Tyvärr verkar det ha blivit en bugg, för nu dyker det upp zombies HELA TIDEN både på dagen och på natten, oavsett vad månen står på.... Hoppas det försvunnit när jag startar nästa gång. Orkar inte ifall det ska vara så, haha!
 

 
Har förövrigt haft en horribel helg med migrän från helvetet. Herregud, jag har ALDRIG haft så ont i huvudet som jag hade igår. Det var så att jag grät automatiskt, fick verkligen kämpa för att låta bli då det pulserar i huvudet ännu hårdare när man gråter... Fyfan säger jag bara. Har fortfarande känt av det idag men Ipren hjälpte lite (TACK OCH LOV, inte ofta det händer!) så har åtminstone kunnat vara uppe och leva lite normalt. Ska proppa i mig två tabletter till och sen käka, sen blire fan sängen TIDIGT ikväll igen då man ska upp imorgon... Det var den helgen, liksom. Somnade 19:30 igår, nu får jag vänta en vecka till innan jag får njuta av helgen fullt ut! MORR.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0