19 oktober - mysfredagen

2012-10-19 @ 20:14:00
1. I'm drunk, I suppose
 
 

Eftersom C fyllde år igår, så drog vi till hans familj för lite födelsedagsfirande! Vi hade det jättetrevligt och roligt, jag hade ju bakat tårta och jag var dundernervös för ifall den skulle smaka illa, vara för torr, för blaskig... Men enligt de andra så var den tydligen jättegod och de sa att en sån fick jag gärna bjuda på igen, så då blev jag glad och lugn haha. Trots att den blev kantstött under transporten och att marsipanen fastnade i plastfolien runt om, + att florsockret smälte... Inte ett av mina finaste bakverk men smaken räknas ju så, haha.
 
Idag har vi varit helt sjukt trötta båda två, vi skulle egentligen åkt och gymmat tillsammans men ingen av oss orkade det idag. Helt slut i kroppen och ögonen, precis som att man har sovit dåligt. Kontigt med tanke på att jag tycker jag sover så fort jag får chansen, jag menar jag satt typ och halvsov igår kl 20:00 när tårtan var uppäten haha... Men som jag nämnt tidigare, jag är så sjukt trött hela tiden så jag fattar inte vad det är med mig. Säkert nåt med årstiden, kan inte komma på något annat haha.
 
Ska gymma på söndag med mami ialla fall, kan ju inte slappa till nu! Fick förresten frågan från Christopher's bror igår halvt på skoj om jag var gravid med tanke på min putmage jag har, HAHA. Komiskt att han frågade det då jag faktiskt skojade om det till C häromdagen bara när jag stod och betraktade mig själv i spegeln. Det är just vid det partiet mitt sk "sambofett" lagt sig, och det är allt socker jag stoppat i mig helt enkelt. Där och på höfterna har det hamnat, haha! Men jag förklarade att NEJ, jag är inte preggo och det är verkligen inget jag planerar att bli inom den närmsta framtiden heller! Tecken på att jag verkligen gjort rätt i att börja slakta på gymmet nu alltså, hahahaha!
 
Aja, långt inlägg, så kan det bli. Nu ska jag glo på ännu mer Sims-serier (HAHA TRAGISK), äta choklad och sen glo lite trainspo-bloggar innan jag däckar ikväll. Och nej - jag är inte kvitt mitt sockerbegär ÄN, men det kommer. Det är ju åtminstone mörk choklad jag kränger nu. Och bara 100 g. Hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0