19 oktober - nördgrej #2

2012-10-19 @ 16:00:00
1. I'm drunk, I suppose
Förutom att jag typ gått och blivit helt frälst i allt som har med träning att göra på kortaste tiden i världshistorien, så har jag även gått och blivit helt besatt av The Sims. Igen. Inte mig emot egentligen, jag tycker ju bara det är roligt när man snöar in på saker eftersom jag så sällan gör det. Men det resulterar ju i att jag snackar om det typ hela tiden samt att jag bloggar om det, och visst - är man inne på samma spår så kan det ju vara roligt men jag råkar ju också vara införstådd med att det kanske inte är så jättekul för er övriga 97% som inte finner The Sims som ett givande spel i vardagen, HAHA.
 
Men det får ni stå ut med lite. Det är ju lite charmen med mig, right?!?!??!! :D:D:D:D:D:D:D
 
Ialla fall - hittade av en slump en Youtube-kanal med massa Sims-serier. Alltså 10 minuters episoder bestående av bilder + videosnuttar gjort som en serie, med The Sims! Tänk typ som serierna som går på tv, fast det är med Simskaraktärer istället för vanliga människor. HAHA EXTREMT NÖRDIGT. Men så kul! Fastnade just i en serie vid namn "Anon." som handlar om en tjej med lite vanliga tonårstrouble. Väldigt klyschigt och sådär, man har ju sett det förr men har man väl börjat titta så blir det ju till slut skitintressant och jätteviktigt att man följer det hela HAHA. Kollade på hela första säsongen igår + idag, så därför ska jag nu dra igång säsong två. Ja det är töntigt.
 
Är du också nördig och lite Sims-fantast och inte har något för dig, så kan du ju ta en liten kik om du undrar vad det är för skit, HÄÄÄR.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0