19 oktober - trainspo

2012-10-19 @ 22:55:47
3. Träning
 

Ångrar faktiskt att jag inte drog till gymmet idag, haha... Hade ju inte behövt köra så hårt. Viktigast att man tar sig dit bara och kör lite åtminstone. Men känner samtidigt i kroppen hur trött jag är, orkar dock inte bli sjuk nu. Känner mig peppad på att dra in imorn själv och sen med mamma på söndag, men jag får se hur jag känner mig.

Jag har ju inte varit där själv, för jag är typ lite rädd och känner mig lite töntig. Men jag fattar ju ändå någonstans att alla är där för att träna och fokusera på sig själva, jag själv glor ju inte på när andra gör sina övningar för jag koncentrerar ju mig på mitt, så troligen gör ju alla andra också det. Men det är väl hela den här grejen att man är tjej, nybörjare och man är rädd att "de erfarna muskelknuttarna" ska stå och granska in en både för man är brud och typ det man gör, HAHA. Vill ju varken bli bedömd eller inspanad. Men asså, egentligen borde jag ju. Känns som att man bara behöver komma över den där tröskeln. Vet ju att jag kommer vara skitnöjd sen och att det inte kommer vara nån big deal efter det, haha! Körde faktiskt konditionen själv i onsdags eftermiddag och det var ju skitgutt. Bara det där med styrkan som känns jobbig att göra ensam, haha I need my moral support! Men aja. Jag drar nog imorgon. Ska peppa med tumblr ikväll då sticker jag nog iväg imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0