2 oktober - planer för dagen?

2012-10-02 @ 09:11:00
1. I'm drunk, I suppose
Eftersom att jag numera är väldigt sysslolös så är mina dagar relativt oplanerade. Ska dock inte sticka under stol med att jag är en hemma-tjej som ofta värderar en kväll i tv-soffan eller framför datorn i fula och komfortabla kläder högre än att t.ex vara på en klubb tre dagar i veckan och fistpumpa dansgolvet och dricka sötsliskiga drinkar. Inte för att jag föraktar utekvällar heller, men ni fattar grejen - jag trivs bäst hemma!
(även att jag älskar att klä upp mig och sminka till mig ordentligt och sen dra ut och dansa, slutar däremot oftast i slutänden med att jag gäspar stort kl 00:30 och att jag längtar hem till en varm säng haha)
 
Dock blir det ju lite enformigt att sitta hemma varje dag och känna att ens dagar bara flyter iväg utan att man gör något speciellt. Det räcker liksom med att åka in en sväng och träffa en polare någon timme så känner jag ändå att jag fått ut något av dagen. Och nu när jag dessutom skaffat busskort för alldeles för mycket pengar denna månaden, så vore det ju synd och skam om jag inte använde det nu när jag faktiskt kan åka hur mycket jag vill till blåshålet Kälmäh.
 
 

Ska försöka få med mannen till IKEA idag. Igen. Det är min dagsplan hittills ialla fall! Vill han inte det får jag väl spendera ytterligare en dag vid Sims, hehehehhee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0