20 oktober - saker som väcker min aggression del 1

2012-10-20 @ 02:15:00
1. I'm drunk, I suppose
Ska inte sticka under stol med att jag är (har blivit?) en svartsjuk människa. Men ärligt talat nu tjejer - vem av er uppskattar när andra brüdar skriver hjärtan och "puttinuttar" med era pojkvänner? Tror faktiskt inte såna saker lämnar någon oberörd oavsett hur icke svartsjuka man är i sitt förhållande, det är vad jag tror ialla fall. Och det behöver inte handla om att man inte litar på sin pojkvän, utan jag tycker snarare att det är respektlöst mot flickvännen som ska behöva se skiten. Om det nu är skrivet offentligt alltså, typ som en kommentar på en bild eller i en statusuppdatering. Accepterar ju självklart att min pojkvän har tjejkompisar som han träffar och pratar med, smsar eller ringer ibland men man märker ju ganska snabbt ifall bruden hamnar i "Vän-kategorin" eller "SHE WANTS HIS DICK-kategorin".


Jag åtta dagar i veckan haha

Undrar bara ibland varför vissa brudar ska komma och försöka spela Allan och konkurrera när loppet uppenbarligen redan är vunnet av en annan? Har de dödslängtan eller? Det finns liksom bara en Usain Bolt.Och det är fan jag, haha!
Nejmen jag är faktiskt jättesnäll egentligen, och får jag höra av C att nån av hans tjejkompisar säger bra saker om mig eller hälsar till mig om de snackar så kan man ju inte hata, haha. Och likadant om man möter nån på stan när man är ute tillsammans och tjejen presenterar sig och sådär, jag menar vem uppskattar inte sånt? Och de allra flesta är och har varit snälla och ofarliga tjejer liksom. No hard feelings där! Men man har ju däremot varit med om stolpskott som dykt upp och betett sig - alltifrån billiga flörtningar till skitsnack om mig, och sen försökt bli vän med mig efter det? Give me a break liksom, HAHA.


Vad tycker ni om sånt här? Tycker ni likadant som jag, är ni värre än mig (HAHA, går det?) eller är ni helt tvärtom och är helchill? Har ni någon galen historia om nån brud och hennes tarvliga försök? Berätta, sånt här är kul att diskutera tycker jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0