21 oktober - girl on period alert

2012-10-21 @ 20:25:00
1. I'm drunk, I suppose
Har en dålig dag. Då blir jag lättirriterad, arg, och gråter. Dock säger C att det gör jag jämt i vilket fall, men det är ju pga att han gör mig irriterad.... Hehe.
 
Skämt åsido. Har haft en riktig skitdag - har inte orkat gå till gymmet, har krängt choklad och blivit ovän med C om onödiga saker och så har jag varit jätteledsen pga det, och sen var jag arg. Kan ju vara för jag har mens. Och jag vet inte hur det är med er, men när jag har såna här pissiga dagar så får jag dessutom världens sämsta självkänsla och bara hatar mig själv för jag är en sån kaotisk och arg människa, och sen sitter jag och surar över allt jag inte gör men som jag borde gjort för länge sen. Typ att jag inte städat lägenheten, att jag inte borstat katten, att jag fortfarande inte ringt till Actic angående ett mystiskt brev jag fick i veckan om att det skulle vara nåt krux med mitt konto, att jag inte hör av mig till mina vänner tillräckligt ofta... Jag menar det sista, HALLÅ HUR KAN MAN VARA SÅ SJÄLVUPPTAGEN?! Jag är en sugig vän på det sättet, blä. Sen surar jag lite till på C för oftast går det ut över honom, och plötsligt har jag vänt allt emot mig själv och så är man bara helt slut och vill gå och lägga sig och bara glömma hela dagjäveln.
 
Dessutom så är det en sån dag man inte vill se snygga människor eftersom jag själv känner mig ful och gråt-svullen där man sitter i flottigt hår och mjukisbrallor hela dagen. Brukar glo runt på Tumblr numera om kvällarna för att få lite träningsinspo från bilder med snygga kroppar och peppande budskap. Älskar det annars för det ger en motivation, men idag - surat över det som fan. Bort bort bort! Ni kan stoppa upp era motivationstips i era tajta små rumpor! Sen åt jag det sista av chokladen och funderar på att kränga det sista av äppelpajen också innan helgen är slut så jag slipper att den stirrar på mig i kylskåpet resten av veckan när jag ska ha sockerfritt.
 
Typ så har det sett ut idag. Jag är en tragisk människa.



 
 


Låtar som passar mitt depp-mode idag:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0