23 oktober - hoppsan...

2012-10-23 @ 21:35:07
1. I'm drunk, I suppose
Skulle ju sluta med sötsaker efter denna helgen som jag skrev. Gick ju bra i en dag? Tänkte att det där wienerbrödet som var asgott skulle vara ett litet undantag... Sen kommer man hem och mannen börjar tjata om cola. Höll faktiskt emot länge måste jag säga, fram tills han började prata om chokladmousse.... Satans chokladhelvete! Varför är det så gott?!

Imorgon ska jag städa, ASSÅ MÅSTE VERKLIGEN. Gud, har planerat det i snart två veckor men det är alltid nåt som kommer i vägen eller så är jag för trött. Så imorgon blir det ingen dator förrän jag har städat och tvättat! Annars får ni kasta tomater på mig. I min säng. I mitt ansikte. När jag sover. Okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0