24 oktober - godmorgon undersåtar

2012-10-24 @ 10:13:12
1. I'm drunk, I suppose
 
Såhär såg jag ut igår. Så lycklig över att det är höst igen så jag får användning av det röda läppstiftet, som är så svårt att matcha på sommaren när det är massa andra fäger som spelar in. Och sen att få pälsa på mig tjockt och gosigt under skinnjackan - vem älskar inte det? Min grå hoodie är verkligen mitt favoritplagg av allt jag äger i min garderob - rätt sjukt egentligen med tanke på att det bara är ett vanligt basplagg. Det är hoodien och skinnjackan som rockar mitt hjärta, haha! Kommer bli svårt att skiljas från jackjäveln den dag jag bestämmer mig för det.
(förövrigt så ser jag skallig ut på bilden, jag behöver färga håret men får snällt vänta på att pengarna ska trilla in)
 
Åh och det där med frågepapperna till min intervju idag som jag skrev om igår - det löste sig! Bästaste Madde knäppte bilder på mina papper som hon sen mms:ade, hur snällt?! :'D Nu slapp jag ju gå upp vid 05. Ska käka upp en avokado nu innan den börjar mögla i fruktskålen, och sen ska jag välja om jag ska streama "Fråga Olle" eller "69 saker du vill veta om sex". Roligaste man kan se, haha! Började med Fråga Olle igår men såg bara precis i början tills de visade ett inslag om en man som penetrerade sig själv i bajjan med en dildo som var något av det sjukaste jag har sett rent längdmässigt! Herregud. Den var som halva hans bål. Hur går det ens till?! Trauma, HAHA. Dessutom så satt jag och åt, så jag kände att jag tar nog det programmet en annan dag höhö. ELLER så letar jag upp "Walking Dead" som visst har börjat igen, asså fattar ni hur mycket jag älskar det programmet? Och Vampire Diaries. Och Grey's Anatomy. För det är sånt man gråter till i varje avsnitt, hihi! #nördigtjej

Kommentarer
Postat av: Stina

HAHAH omg! jag såg också när han körde upp den där i röven när jag satt och åt. den var ju eeeeenorm! :o

Svar: HAHAHAHAHA, det var typ det sjukaste jag sett ?!?!??! XDDDDD
Amanda

2012-10-24 @ 17:56:58
URL: http://stinameelin.blogg.se
Postat av: maria carlsson, från fu och LP08 :)

kliar sig sötis katten? för min katt är allergisk mot torfodret vi hade så han kliade sönder sitt ansikte och svullnade upp. men han nös inte så det låter ju lite konstigt:S

Svar: Nej det gör han inte, det verkar dock vara bättre idag! :) Kan ha blivit ett sår i samband med att katterna introducerades för varandra, de leker ju rätt våldsamt med klor och biter varandra så det kan ju ha skett då :) Däremot så rinner näsan lite fortfarande, men han är ju pigg förövrigt så jag hoppas inte det är nån fara!
Amanda

2012-10-24 @ 22:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0