25 oktober - hej kompisar

2012-10-25 @ 21:22:00
1. I'm drunk, I suppose
Skrattig dag idag - för "imorn är det freeedag, MMMMHHHMMHMMM". Snoozade alldeles för länge idag och orkade varken käka eller sminka mig. Skippade gymmet. Har haft en riktig latmansvecka, men så kan det vara ibland! Ska faktiskt dra igång Twilight nu, eller sista Harry Potter-filmen som jag fortfarande inte sett. Eller det senaste avsnittet av Walking Dead. So many options, so little time... Plus att min mage är igång och fuckar med mig IGEN, alltså jag orkar inteeee. Tror fan jag har IBS, men orkar inte besöka en läkare som troligen kommer konstatera det jag redan läst på om. Och när det dessutom inte finns nån speciell medicin så är det ju skitsamma egentligen.

Det handlar ju mest om kost - vad man tål och inte tål. Man får helt enkelt pröva sig fram. Denna gången tror jag det handlar om att jag druckit vanlig grädde till mitt kaffe de senaste dagarna, och jag är ju känslig mot mjölk. Dricker typ aldrig mjölk som det är ur glas längre för det är förrädiskt. Tänkte ju dock inte jag på. Idiot som jag är. Sen äter jag ju så oregelbundet numera med vilket också är idiotiskt. Måste skärpa mig, får inte slarva såhär! Så blir väl troligen att vara hemma imorgon med, borde verkligen inte egentligen men vad ska man göra? Tror faktiskt inte att man kan förstå eller sätta sig in i helt hur mycket man påverkas när magen är ur balans på olika sätt, om man inte lider eller har lidit av något liknande själv. Önskar jag slapp detta, blä!
 

Bild från en annan dag då jag var mer fräsch än idag. Filmtime nu, woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0