26 oktober - balledag

2012-10-27 @ 00:49:59
1. I'm drunk, I suppose
 
Mått illa och mått skit. Magjävel. Åkte till farmor för att få tröst och bli kurerad då både mitt kylskåp och plånboken ekar tomma. Kom hem med två olika proviva och vanlig apelsinjuice, en burk hemgjord kräftsoppa, en påse bröd (FRÖKUSAR <3<3<3), ostkaka och toalettpapper, HAHA. Tog även med mig min tjocka vinterjacka eftersom vintern tydligen bestämde sig för att komma tidigt till Kalmar. Sen fick jag en ny väska, eftersom farmor mår så dåligt av att veta att jag släpar runt på två väskor eller plastkassar de få gånger jag ska någonstans numera hahaha! Helst har hon ju velat köpa en såndär tantväska i plast och med hjul som är som en enorm shoppingväska, men det har jag sagt att hon inte fick. Så nu köpte hon en rutig och verkligen stor axelväska, höstig och bra. Kan släpa med mig halva bohaget nu om jag skulle vilja!

Mannen har inte varit hemma ikväll heller, utan han är ute på partaj med en polare. Katterna har röjjt runt som att det inte finns någon morgondag. Och jag ska faktiskt krypa ner nu då jag börjar bli rejält sömnig, godnatt pruttisar så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0