28 oktober - snusk-Sverige

2012-10-28 @ 14:22:00
1. I'm drunk, I suppose
Det här med den där porr-boken "50 shades of grey" eller 50 nyanser av honom som den heter på svenska.... ALLA LÄSER DEN. Och jag känner mig fett utanför som inte gör det än. Vill ju hänga med Alla bara pratar om hur bra den är, amen självklart - det handlar ju om sex! Alla tycker sånt är roligt oavsett om man vill medge det eller inte, haha! Se bara på alla sex-program som kommer och går på TV - "Fråga Olle", "69 saker du vill veta om sex", "Sex ljuva sex"... Allt är så sexifierat. Men det är ju för att det går hem hos alla. Även hos mig som är typ världens prydaste kvinna och som tycker sånt nästan kan vara pinsamt att prata om med mina vänner till och med, HAHA. Men det är ju roligt.

Men för att gå tillbaka till den där boken - ångrar att jag inte köpte den när jag hade pengar. Nu kommer jag inte ha råd förrän alla har läst den och så är man jättefter, haha. Ni får hojta till om ni råkar sitta på ett exemplar som jag kan få låna, jag vill veta varför denna boken är så himla speciell. Så kan jag skriva en liten recension sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0