29 oktober - hej småfolk!

2012-10-29 @ 20:02:15
1. I'm drunk, I suppose
Åh jag har haft en sån bra dag idag! Behövde den där sparken i röven på mig själv igår, haha. Har skojat runt i skolan, sen efter så mötte jag upp farmor, pappa och brorsan hos optikern för att göra ett syntest till körkortet. Hade perfekt syn! Men det var rätt roligt - först tog han ju betalt, och då ropade jag till farmor "Banken!" och då skrattade optikern. Sen skulle jag legitimera mig, men då hade jag ju såklart inte passet med mig så då pekade jag på pappa och ba "Jaha, då får väl du legitimera mig då...!" HAHAHA, herregud jag är 20 år och pappa & farmor får följa med för att sköta det "viktiga"! Sjukt roligt var det. Gymmade efteråt och det var ju inte så jävla effektivt idag kan jag ju inte påstå.... Haha herregud, vad det försvinner direkt?! Kände mig ur-svag idag. Men det tar jag igen imorgon, för då tänkte jag köra ett pass till. Behöver svettas lite på allvar. Sen träffade jag Frida L, det var mysigt och det behöver vi göra snart igen!
 
När jag kom hem tog jag tag i att dammsuga badrummet från kattsandskiten, asså efter endast en dag med kattsand igen så kan jag bara konstatera att jag HATAR det. Det är ju för fan överallt?! Måtte Konsum få in papperspellets-ströet imorgon igen, för såhär kan vi ju inte ha det. Det luktar kattlåda direkt i hela lägenheten! Och påsen är redan slut. Hällvätte, Lars-Olof.
 
Aja, jag har ialla fall städat överallt nu i princip. Fattas bara att dammtorka lite, bädda rent och sen laga chili con carne för första gången i mitt liv tills mannen kommer hem, vi får väl se hur det går... Förhoppningsvis bra. Sen tänkte jag mumsa på A's goda saffransbullar ikväll som hon bakade, fick en hel påse! Bästa hon! Och avrunda med gurkdipp, om jag orkar haha!

Kommentarer
Postat av: ellia

hahha ohhh darling. den e lövly!
nej men, jag gillar den... MEN asså, jag ser faktiskt inte vad the big deal är.
Den ska ju vara värsta BDSM men det är den inte.
Ett friskt sexliv helt enkelt.

Beställ på cdon.com. de har alla tre i en volym till ett billigt pris. Pussis

Svar: Skulle beställt den när jag hade råd... Efter att den förbannade interneträkningen betalades igår så insåg jag att jag hade 200 spänn kvar på mitt konto... Fyra dagar efter jag fått mina pengar -.- Living the lovely arbetslösa livet, HAHA!
Amanda

2012-10-31 @ 03:26:26
Postat av: Anonym

insåg nu att jag kommentera fel inlägg hahahaha

2012-10-31 @ 03:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0