31 oktober - myspys

2012-10-31 @ 18:54:58
1. I'm drunk, I suppose
 
 
 
Saker ni vill borde skriva upp i era anteckningsböcker:

- Jag är pank.
Mina pengar tog slut direkt när jag fick dem, bara pga den där förbannade interneträkningen. Har inte EN SPÄNN att spendera på mig själv denna månaden. Utan överdrift. Har inte ens råd att lägga hela min del till matkassan... Herregud. Sitter liksom och har lite ångest över att jag kostade på mig nya diskborstar och ljuslyktor på TGR igår för 60 kronor. Då fattar ni kanske. Men aja, så är det att inte ha jobb! Lite surt då jag gärna hade gått ut denna helgen då det firas Halloween på Palace och sådär, men aa. Man får prioritera helt enkelt. Jag får vara glad att jag har ett busskort så jag åtminstone kan åka och träffa folk, så jag får väl nöja mig med det och sen träna massor. Nu är det även det perfekta tillfället att plocka bort sötsaker osv, sån lyx har man inte råd med! Välkommen till det bistra vuxenlivet, Amanda!
 
- Jag älskar ljus.
Och innan jag nu fick reda på min tunna ekonomi för denna månaden, så kunde jag inte låta bli att ta en kik inne på TGR igår, och faktiskt spendera några tior på ljuslyktor. Det är ju nu om nåt man ska mysa med ljus! Har nu ljuslyktor överallt som fladdrar, hade till och med ställt två inne på toaletten - men sen kom jag på att det kanske inte var så smart med tanke på vår automatiska doftspraygrej. Läste på förpackningen där det stod "EXTREMT BRANDFARLIGT - håll på säkert avstånd från antändningskällor!", så jag plockade bort dem igen, hehe..... Hade ju varit tråkigt om hela badrummet plötsligt stod i lågor.
 
- Jag går sista veckan på Lernia's callcenterutbildning.
Och herregud så flummigt det varit, HAHA. Men rätt roligt ändå. Idag hade vi redovisning av intervjuer som vi gjort, och imorgon är det PowerPoint-redovisningar hela dagen. Läraren tror alla är färdiga, men det verkar knappt vara nån som är helt färdig haha... Jag är typ klar, jag ska bara göra en sista touch på min som skulle handla om The Sims. Ska försöka ladda ner en free trial på programmet som jag ju tyvärr inte har, annars får jag väl göra klart den helt imorgon på morgonen innan alla har kommit. Som sagt, jag är ju på plats redan 07:20 - hela 40 min tidigare än vi börjar bara pga bussarna och skit.


Nu har jag skit att pyssla med, så vi hörs och störs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0