4 oktober - el surpriseee

2012-10-04 @ 20:18:43
1. I'm drunk, I suppose
 
Holaaa! Ser ni någon förändring? Klart ni gör, jag har ju klippt hellugg! Kan dock inte påstå att den befinner sig i sitt bästa skede varken på bilden eller i verkligheten just nu, men försök själva gå i blåshålan Kalmar med ösregn en hel dag - tror ej ni skulle varit så vackra då heller haha! Aja, ville mest bara visa upp den och så, så knäppte en snabb bild när jag var med Sofie på New Yorker. Kommer säkert få klippa till den mer själv imorn dock när jag tvättat håret innan den blir som jag vill ha den.
 
Annars då? Lever ni och frodas och har det gött? Troligtvis inte eftersom jag verkar vara den enda svensken som njuter av skitväder och inte har en höstdepression.... Jag får min årstidsbundna depp-period på våren istället, hahahaha det är helt säkert! Vet ej varför, brukar uppkomma i mars-april någon gång och hålla på fram tills det blir varmt och man glömmer bort att vara depp haha. Även jag njuter av sommaren också faktiskt...! Idag njuter jag dock inte för jag har huvudvärk. Ska trösta med choklad. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Maria

AWWW, så gosigt söt du är i hellugg! :'D

Svar: Tihi, aww tack! :D
Amanda

2012-10-04 @ 20:48:14
URL: http://sockerbarnet.blogg.se
Postat av: Maria Carlsson( FU :3)

Åh suuuuper fin! :) <3

Svar: Tack! :D
Amanda

2012-10-04 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0