5 oktober - jag har en ny idé!!!

2012-10-05 @ 22:40:00
4. Musik
Åh. Maj. Gad. Kom nyss på en skiiiitrolig blogg-grej. Alltså jag älskar verkligen när jag kommer igång såhär med bloggen och ba blir värsta inläggsspottaren. Men, nu till grejen!
 
Jag har haft lite svårt för att variera mina inlägg. Tänker typ att det blir tråkigt om man bara skriver samma sak om vad jag gjort idag osv. Ett tag hade jag en kategori som hette "Dagens låt" där jag la upp en låt varje dag som jag tyckte ni skulle lyssna på. Men eftersom jag haft mina perioder då jag inte uppdaterar varje dag, så blev det att jag glömde bort detdär lite. Så därför tänkte jag nu döpa om den kategorin till "Musiktips" och därmed lägga upp en liten lista på låtar jag tycker är sketabra och som ni bör lyssna på tills öronen blöder (antingen av välbehag eller avsky). Och varje lista ska ha en speciell genre, eftersom jag lyssnar på typ ALLT så att ni kan hitta er en lista som passar er bäst.
 
Tänkte att jag snickrar ihop ett inlägg redan tills imorgon som jag tidsinställer eftersom jag ska iväg tidigt imorgon och inte kommer hem förrän på kvällen så det blir av. Tills vidare så kan ni lyssna lite på denna låten nedan och samtidigt få en liten sneak peek på vad första listan kommer gå i för genre. Kanske inte helt oväntat, haha....
(och ja ni kan lyssna på denna utan att era päron/sambos/grannar tror att ni har en djävulsdyrkarsekt instängd i rummet)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0