5 oktober - litet tips såhär om jag blir lite osocial

2012-10-05 @ 12:05:00
1. I'm drunk, I suppose
Alltså det finns ju så sjukt många sociala medier idag, och ju fler man har desto mindre tid blir det att man lägger på just ett ställe utan då är det flera olika ställen man ska uppdatera haha... Men skillnaden med mig jämfört med många andra som både har blogg, Facebook och Twitter är att jag faktiskt försöker att inte skriva samma saker överallt. Många är ju såna och det kan jag tycka är lite tråkigt, för har man då den människan på Facebook så känns det ju inte lika kul att klicka sig in på dennes blogg om det då står samma saker där? Men jag vet inte, många som kanske tänker som jag i och för sig, haha!
 

Här har ni då ställena jag befinner mig på när jag inte bloggar.
Dvs om jag spelar Sims, skuttar runt i höstrusket, åker tåg eller precis innan jag går och lägger mig.
 

Twitter är jag nog mest aktiv på, för det är det snabbaste stället att posta något kort som händer just för tillfället om man sitter på tåget och det händer nåt knasigt haha.
Facebook hänger jag ju på varje dag men jag uppdaterar inte hundra inlägg om dagen längre hiho. Men inloggad är jag varje dag! Observera dock att jag inte accepterar vänförfrågningar från folk jag aldrig sett eller pratat med tidigare, av den enkla anledningen att 95 % av de randoms man accepterar pratar man aldrig med sen ändå. Och sånt tycker jag är onödigt! Men ni får gärna prenumerera, alternativt lägga lite kommentarer här på bloggen och skapa en liten dialog så är det en annan sak haha.
Instagram, lägger upp lite emellanåt men jag är inne och kollar läget varje dag. Där har jag låst den som privat så jag måste godkänna er som följare, men det gör jag med alla ändå. Det är bara så jag kan ha lite kontroll över vilka som följer mig. (och nej jag är ingen sån som följer tillbaka bara för att ni följer mig, jag följer de jag tycker lägger upp intressanta bilder. Finns tillochmed folk jag känner som jag inte följer trots att de följer mig, men det behöver ni inte vara ledsna för för jag tycker om er ändå hihi)
Tumblr är jag inte inne på så väldigt ofta längre, postar mest där igenom instagram men händer att jag reblogar lite och lägger upp annat också. Men där kan ni kika om ni vill veta vad jag inspireras av!
 
Och ja, lägg märke till mina fantasifulla namn.

Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Kika gärna in och var med i Helgen Blogg som avslutas på söndag! :)
http://iamcarro.blogg.se/2012/october/helgens-blogg.html

2012-10-05 @ 15:56:11
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0