5 oktober - luktar pizza i ansiktet?! (repost)

2012-10-05 @ 22:06:00
1. I'm drunk, I suppose
Hej mina barn. Här sitter jag och halsar Cola light, en ny ovana. MEN, imorgon börjar mitt nya liv, då ska jag sluta med sånt där onyttigt skit. För då ska jag gymma med min moder för första gången i hela mitt liv. Alltså bilden jag får upp i mitt huvud på lilla, lilla jag som ska kötta ett gym är så skrattretande. Verkligen ingen situation jag kan se mig själv i! Menmen, mina "love handles" är allt annat än okej just nu. Tror många känner igen sig i den så kallade SAMBO-FETMAN man drabbas av när man flyttar ihop med någon och plötsligt ägnar man sina kvällar åt att äta, äta och äta. Kan knappt fatta att mina ben var som nudlar i högstadiet. Hade typ storlek 25 i jeans? Vad har jag nu, 27-28? Herregud, snacka om tajt baja där. Om jag nu hade nån att ens skylta med, minns inte... Tror i och för sig att jag inte hade nån märkbar röv då om man tänker tillbaka på min ytterst taniga figur haha.
 
Inte för att det är det minsta tjockt eller överviktigt alls för den delen egentligen, på tal om jeansstorleken. Det är väl den ytterst normala storleken på jeans som de flesta har? Men man jämför sig ju ofta med hur man var förr. Eller med andra. Typ min pojkväns tjejkompisar, om nästan alla ser ut som pumor av nån anledning... Det är rätt pinsamt egentligen. Varför jämför man sig? Aja. Imorgon ska jag svettas som en idiot och sen ska jag börja med en ny livsstil. Målet är bara nåt kilo mindre, typ 3-4 kg så jag kan se ut som jag var när jag träffade Christopher, kanske lite tajtare haha... DET SKA BLI SÅ KUUUUL. Men pinsamt haha. Tur mami är med hiho <3
 
 
Jag imorgon och dagen efter det.
 
 
 



EDIT:

Hittade bild på nudelbenen från sjuan.... :
Och ja, jag är sådär töntig på riktigt fast jag lärde mig sen att inte lägga ut sånt på internet HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0