6 oktober - holaaa!

2012-10-06 @ 23:54:24
1. I'm drunk, I suppose
Hejhej! Idag har det varit dött här, men det är för jag har varit en MIKET OPPTAGEN QVINNA. Åkte in till stan tidigt, fotograferade lite och träffade sen Frida i några timmar innan jag drog till gymmet med mami. Och hur gick det då?
 
Jo tackar som frågar. Det gick bra! Kände mig dock som fjantigast i Sverige när man står och spänner alla muskler i kroppen som om det vore hundrakilosvikter man lyfte, HAHA. Fattar ju nu hur sjukt otränad jag är nu, är det någonstans på kroppen som jag är lite "stark" så är det ju i så fall armarna men de är ju inte mycket att skryta med heller. Taniga som fan. Aja. Rom byggdes ej på en dag! Nu ska vi se till få fart på det här projektet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0