1 april - blivit fetlurad

2013-04-01 @ 15:09:09
1. I'm drunk, I suppose
Vaknade imorse till ett sms från min brors flickvän där hon skrev att hon var gravid och behövde min hjälp - mina tankar blev ju helt koko och jag fick liiite panik samtidigt som jag ville vara snäll osv. SÅ GODTROGEN SOM JAG ÄR drar jag iväg värsta smset om vad det innebär att skaffa barn, och ja ni vet... Hela. Jävla. Grejen. Går och somnar om. Vaknar sen och inser att det är 1 april. Ska plocka upp telefonen och messa brorsan om att det var ju ett jävligt kul skämt, men då hade de redan vaknat och låg och skrattade högt åt stackars mig. UNGJÄVLAR. Haha jag var ju det ultimata offret liksom. Inte blivit lurad på 1 april på flera år, typiskt att det ska vara en sån klassisk grej med haha.
 
Och eftersom jag inte ville vara sämre, så ringde jag upp mamma lite senare och berättade för henne - utan att säga att de hade lurat mig först. HAHAHA hon blev ju helt hysterisk i telefonen och höll på att få en hjärtattack innan jag sa att jag skojade och berättade hela sanningen.
 
Nej gud, det hade varit lite jobbigt att få barn samma år som min egen lillebror och hans flickvän, som är 15 år.
 
 

Kommentarer
Postat av: Rekan u knåw

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!! Jag blev bara lurad av morfar... "du har spillt där" jag tittar ner på tröjan och han smäcker mig på näsan och han asgarvar APRIL APRIL

2013-04-04 @ 14:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0