11 april - jaha, full fart idag!

2013-04-11 @ 10:42:00
1. I'm drunk, I suppose
Tänkte ju att den här förmiddagen skulle gå skitsnabbt eftersom jag målat upp värsta grejen om att jag har "såååå mycket att göra", haha egentligen har jag väl det men har varit seg på att komma igång idag. Långbadade/duschade och har ätit långfrukost, nu måste jag egentligen sätta fart och röja upp det värsta här hemma i vår kaoslägenhet för vid kl 13 ska jag in till stan och dra på körlektion. Vi har varit iväg och pysslat med massa annat denna veckan att vi prioriterat bort vårt hem lite, katterna är ju de som skitar ner värst och det ser ju förjävligt ut bara efter nån dag om man inte håller efter så fort man har tid.
 


Bjuder på en bild på pluttkulan från tidigare i veckan (v 19+0), ser ju fruktansvärt förbannad ut men det var jag alltså inte haha!
Det här med namn blir ju bara svårare och svårare nu känner jag. Vad tusan ska ungen heta?! Mest är det väl jag som inte kan bestämma mig och ska hålla på och vela, mannen slänger fram nya namn hela tiden men jag fastnar inte för nåt sådär speciellt egentligen. Hur vet man när man valt rätt namn?! Tänk om man ångrar sig? Haha fast det kan man väl inte göra förstås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0