13 april - Fall Out Boy

2013-04-13 @ 10:36:00
4. Musik
Förstå min förvåning när jag insåg att Fall Out Boy snickrat ihop nytt material och hunnit släppa två singlar - OCH att nya albumet kommer ut i början på nästa vecka! Hur fantastiskt är inte detta?! Älskar ju förtusan Fall Out Boy, fast jag hade glömt bort dem haha. Det är så sjukt, lyssnade på hur mycket musik som helst 07/08, och idag kommer jag inte ens ihåg hälften. Men Fall Out Boy nötte jag ju verkligen, så jag kan inte fatta hur jag kunnat glömma dem... Lycklig nu när det kommer nytt album ialla fall!
 
Notering nummer ett: Har Patrick blivit snygg? SnyggARE än Pete? HUR GICK DETTA TILL?!
Notering nummer två: Älskar att musikvideorna går ihop!
Notering nummer tre: Fattar inte hur bra Patrick's röst är. Helt galen är den.
 
 
Nu ska ni lyssna!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar!

Va? Har dom släppt två nya låtar? Det har jag missat hart bara hört My Songs Know What You Did In The Dark och jag blev nog lika glad som du när jag upptäkte detta:) Fall Outboy är stora favoriter för mig med, ska bli kul att höra resten av albumet som jag tror kommer i Maj.

Amanda: Dessa jeansen köpte jag för flera år sedan och dom blev mina favorit jeans och eftersom jag älskade dom så mycket var jag smart nog att köpa mig ett par till:) 1 par utav dom har gått sönder så dom har jag slängt och anledningen till att dessa har överlevt är för att jag på senare tid har slutat gå i jeans:)

Kram!

Svar: Ja, skitkul att de släpper nytt verkligen, behövdes liksom!
Amen fan så smart du var då, hahaha fasen att jag inte gjorde samma sak!
Amanda

2013-04-13 @ 13:12:06
URL: http://www.missnaily.wordpress.com
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar!

Tjaaaa! Jag igen:) Nu har jag lyssnat på andra låten (typ hela dagen) och fan vad bra den är!
Det dyker snart upp ett inlägg på min blogg som länkar till din blogg som ett STORT TACK för detta tipset.

Kram!

Svar: Visst ääären!Men åhå, tackar för det!
Amanda

2013-04-13 @ 17:24:40
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0