19 april - amen hörrni detta med blåsan

2013-04-19 @ 09:35:14
Nåt jag börjat med sen jag blev gravid är dessa sjuka tankar om lämpliga ställen att sätta sig på ifall trycket skulle bli för stort. Ja alltså sätta sig och slå en drill. Tror ingen som inte varit gravid tidigare kan förstå känslan man upplever, när man går från 0-100000000 på kissnödighets-skalan på några få minuter. Förstår knappt ena själv vad som händer?! Hur fasen kan man bli så AKUT kissnödig helt utan vidare?

Detta fenomen går ju an hemma eller när man befinner sig på en plats med toalett i närheten, men att drabbas av detta akuta tillstånd på en buss, mitt i en klädaffär eller när man är på promenad är fan ingen pleasent experience. Det allra värsta är ju paniken över att det faktiskt ska komma i byxan. Vad gör man då?

Nej hörrni, det är inte så kul. Ni kan ju gissa uppkomsten av detta inlägg.. Jajje. Bussen. Och jag håller på att DÖ.
Avnjut bilden av dagens outfit istället. Rasslar som en annan julgran idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0