22 april - fett eller bebis, bebis eller fett??

2013-04-22 @ 10:56:46
1. I'm drunk, I suppose


Är ju sjukt dålig på att ta magbilder faktiskt, hittade dock denna från den 24 mars så nästan en månad gammal alltså. Är ju något större nu! Och "fliken" över min navel är ju nästan ett minne blott, hade jag haft kvar min piercing nu så hade den troligtvis petat rakt ut som ett annat spjut. Spänner dessutom konstigt i naveln emellanåt så den blir helt öm, meeeeen det är väl inte så jäkla konstigt egentligen.
 
Vet inte riktigt hur aktiva bebisar ska vara såhär i snart v 21? Kan ju säga att det känns lite som att gå runt och bära på en rysk OS-gymnast som hoppar bock och gör kullerbyttor där inne, och till min frustration är det ju mest jag som känner av det. Man KAN ju känna det utanför, om både jag och bebis är i rätt position. Madde har lyckats känna det, så nu försöker jag få mannen att tajma rätt tillfälle också men det är ju lättare sagt än gjort... Får lägga mig i banan-position med halva kroppen uppvänd och invänta på att bebisen ska ladda upp inför en "trippel salchow" (sett för mycket på konståkning) och landa just där man har handen på magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0