24 april - anonyma kommentarer

2013-04-24 @ 10:00:16
1. I'm drunk, I suppose
Haha åh jag hyser nån slags hatkärlek till er som kommenterar anonymt.
Varför vill man dölja sin identitet? Knappast som att man är osynlig bara för man inte lämnar sitt namn och mail, vilket många verkar tro. Alla har ju en unik IP-adress till sin dator som loggas varje gång du besöker en sida på internet. Vill man ta reda på sådan statistik så behöver man besitta lite mer fördjupande Lisbeth Salander-kunskaper (vilket jag tyvärr inte gör), men väljer man att kommentera så loggas däremot ens IP så att jag kan se det. Vilket gör att jag enkelt kan ta reda på vem snubben eller snubban är som suttit och kommenterat muppiga saker.
 
Man bör därför tänka efter innan man kommenterar skit. För er egen skull, alltså. Jag känner mest såhär:
 
 
 
 
 
 
Över till det roliga! Och banne mig vad jag ska ha ROLIGT idag, för jag var så enormt duktig och städade, diskade och dammtorkade igår. Alltid lika skönt när man har det överstökat. Känner mig lite som Wonderwoman. Fatta då sen när jag kläckt ut mitt barn, vilken jävla Wonderwoman man blir då. Kommer aldrig vara rädd för nåt då, "har ju klämt ut en soffgrupp ur min va-jayjay". So worth the pain.
 
Så drar idag till stan och käkar lite med mor och styvfar innan han börjar jobbet, sen drar jag och mor till gymmet och fläskar på lite.
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg!
Bloglovin/Länkbyte? :)

2013-04-24 @ 19:30:29
URL: http://aleeexandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0