26 april - har förvisats ur Bunkern

2013-04-26 @ 10:00:15
1. I'm drunk, I suppose
Orsaken till detta kallas H-A-L-S-J-Ä-V-E-L-N, fick ingen puss alls från mannen igår och varje gång jag hostade så kastade han sig iväg som att jag bar på ett extra agressivt H1N1-virus. Och nu har jag alltså blivit förvisad från mitt eget hem. Känner mig som räven i Micke & Molle. Minns inte vem av dem som är räven...
 
Äh, överdriver ju lite nu såklart. Ska faktiskt träffa Frida ikväll för lite bio och sådär, och eftersom jag inte har mitt körkort och än mindre en BIL så blir det lite sent att åka hem till hålan. Blir därför övernattning hos fadern. Ska dock inte sticka under stol med att mannen tyckte detta var en ytterst passande idé, lite för överväldigad var hans reaktion. Nu slipper han ju mina baciller. Ska hosta i Nutella-burken och gnida händerna ondskefullt sen ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0