14 augusti - flyttstädning

2013-08-15 @ 00:03:03
1. I'm drunk, I suppose
Idag blev det städning i ettan, kändes helt sjukt att komma ut dit igen nu när man bott i nya lägenheten i nästan två veckor och vant sig vid allt utrymme. Har vi verkligen bott sådär litet?! Det kändes ju ändå inte SÅ trångt när vi bodde där, mot vad det faktiskt gjorde nu.
 
Men känns skönt att ha all städning gjord nu ialla fall. Eller ja, jag och mannen kollade ju mest på medan farmor och pappa skurade och hade sig hahaha! Men de hade ju egentligen tänkt åka ut dit helt ensamma och göra detta åt oss, men det hade jag inte samvete till så då kändes det lite bättre att följa med och åtminstone bidra med någonting idag även om det inte var mycket. Fick stå och skrubba bort mitt griffeltavel-klistermärke som jag hade satt upp på kylskåpet, tog ju hundra år...
 





Skrattade som fan åt denna bilden för det ser ut som att mannen sitter och skiter i garderoben, hahaha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0