20 augusti - frustrationen i att inte veta säkert

2013-08-20 @ 05:13:20
1. I'm drunk, I suppose
Nu har jag varje dag i en vecka haft någon slags förkänning. Det började med molvärk förra veckan, som sen gick över och utbyttes mot svår tillfällig foglossning, förvärkar/magkramper om nätterna, extremt orolig mage (jag som alltid är tvärtom) och nu är vi tillbaka på molvärken igen. DO I NEED TO WORRY?!?!?!

Nejmen man är ju inte trögare att man fattar att bebis förbereder sig nu, helt klart. Det känns i kroppen. Men irritationen ligger ju i att man inte vet NÄR, förrän symptomen antingen går över eller ökar i styrka. Hittills har det ju gått över, och då blir man irriterad på DET för man går och gör sig redo mentalt för att sen bli snuvad på konfekten.

Åkte till farmor igår eftermiddag för jag skulle köra, sen skulle vi sy ett babynest (HAHA herregud, ska bli ett eget inlägg om det sen.....). Började känna av molvärken i ryggslutet framåt kvällen och det höll i sig tills jag gick och la mig, men jag somnade utan problem och har sovit gott. Nu vaknar jag däremot astidigt och har fortfarande lite ont, OCH DET mina vänner, gör mig lite worried då jag sovit hos farmor och mannen befinner sig hemma en ganska lång bit ifrån. Ödets ironi ifall det skulle starta bara för att vi är ifrån varandra.

Menmen. Snart vaknar väl farmor så jag kan gå upp och käka frulle. Klockan 05:13 på morgonen, haha...




Farmor i färd med att stoppa det förbannade nästet, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0