23 augusti - cravings

2013-08-23 @ 14:33:58
1. I'm drunk, I suppose
Får nog ta och hejda mig lite nu för känns som att jag kommer äta ALLT idag annars. Får fan räcka med pizza ikväll, haha. Satt däremot och blev sugen på våfflor och funderade på om man skulle köpa hem våffelsmet så man kanske kunde slänga ihop det till helgen eller något, men sen kom jag på att vi inte har något våffeljärn! Tur jag kom på det innan. Hade varit så typiskt mig att slänga ihop smeten och göra allt klart annars, och SEN upptäcka att man kanske borde ha ett våffeljärn att grädda skiten i också...
 
Men tror mamma och dom har ett extra, ska slänga iväg ett sms och höra ialla fall. Vet att de har dubbelt upp av flera andra köksmaskiner ialla fall! Om inte annars får jag väl höra med styvfadern som jobbar i elektronikbutik om de har nåt billigt våffeljärn som han kan köpa hem till personalpris åt oss, haha..
 
 
 

Dagens outfit
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0