7 augusti - börjar få lite ordning här hemma nu!

2013-08-07 @ 22:41:07
1. I'm drunk, I suppose
 
 
 
 
Lyckades ragga upp mamma till att åka till IKEA med mig och mannen igår för att inhandla en tv-bänk och lite annat vi behövde nu efter flytten. Gick skitbra tills vi skulle packa bilen och åka hem - bilen var LITE för trång för att det skulle gå. Kvinnan har ju ingen dragkrok på bilen heller, så vi kunde inte hyra ett släp. Men på något jäkla vänster lyckades vi få in allt + oss själva, Mats fick dock ta bussen hem när mamma körde hem oss haha!
 
Tv-bänken ska däremot upp på väggen var tanken, hyllorna sattes upp nu ikväll så där har det inte hunnit komma upp nåt än. En ny soffa ska på plats också, helst NU. Sen ska jag städa igenom lägenheten ordentligt nu i helgen, har ju egentligen bara tagit det mest akuta så vi kunde stoppa in våra saker i lådor och skåp. Har fortfarande ugnen och spisfläkten kvar som jag bara tagit lite ytligt på än så länge. Och sen dammsugning, moppning och fönsterna. Men jag har ju tid så behöver ju inte ha så bråttom! Har stressat tillräckligt de senaste månaderna känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0