7 augusti - sista jobbdagen

2013-08-07 @ 22:58:00
1. I'm drunk, I suppose
Kan inte fatta att det redan är andra veckan i augusti och att vi ska ha barn om en månad. Vart tog sommaren vägen?! Det har gått så himla fort!
 
Idag var det min sista jobbdag på fiket, det kändes vemodigt men samtidigt skönt. Älskar ju mitt jobb, älskar ATT jobba, att få träffa kunderna varje dag och att få göra smörgåsar samtidigt som man gung-dansar till radion som alltid står på i köket. Men de senaste veckorna har jag verkligen märkt skillnad på ork, så nu kändes det som helt rätt tid att varva ner och kunna lägga all min energi inför det som komma skall.
 
Det kändes som höst imorse när jag gick till jobbet med gula löv och det första regnet på länge
 
 
Inte för att det blir någon rast och ro på resten av denna veckan heller bara för den sakens skull, haha! Är uppbokad för hela denna veckan också, men sen tänker jag fan hålla ett öppet schema!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0